JOBB!

Publicerad 2011-09-11 04:25:34 i Nytt!,

Jobb, jag har fan världens bästa jobb, tro det eller ej. Det finns idioter till kunder men fan va roligt att jobba på en nattklubb och servera polare lite alkohol, Man jobbar för bra pengar och i stället för att inte gå ut och dricka själv jobbar man. Jag tjänar ni bränner. Kul - jag har kul... Jag har möjligheter att dricka en Torsdag liksom, Men så ni vet Bartender det är awsome..


Man behöver inte va proffs man kan va nybörjare, du lär dig allt. Har du rätt mott sprit osv smakar det som det ska, ju noggranare dessto godare... Snabbhet kommer med tiden!!

Drink som jag har som favorit är 2 likörsmaker samt barcardi razz och sprite.
Drinken smakar Hallonglass ( isglass )

Innehåll: Krossad is, Hallon, Limeklyftor och hallonpure.
Likörerna är hallon Likör och en slags annan röd likör!

Beställningsnamn: Vette fan, Be bara om att jag ska göra en valfri, då blir det den!
104:- 6a
86:- 4a



Börjar dra ihop sig till biljettsläppningen för Peter Siepen som kommer till Kil i oktober, Jätte kul om många ville komma, Har fått möjligheten så har ni inget att göra, hatar ni kil va fan, det är nått nytt testa på kil vi har det ni vill ha!
Biljetten kommer ligga på 80 kronor.. Bildeter kan ni köpa av mig eller av Någon av de andra fösäljarna som jag går ut med då! Hoppas vi ses!!!

 

 


FAVORIT LÅT!

 

 

 

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela