Her you go!

Publicerad 2011-06-24 01:03:13 i Nytt!,

Då vare dags, för exakt  1år sen tappa jag en sak, jo min tand + lite hjärnceller och de märks kan jag lova er, Men en ny tand sitter på plats och hjärnan hänger med.. Idag om ungefär  18 timmar firar man midsommar med otroligt underbara människor samt min bästa vän J Jo alkoholen!

 

 

Ja,ja nu ska vi ta en annan sak, Nu har man ju tagit studenten och alla tjatar om att det nya livet börjar, typ som man ska sluta åh ha kul, så funkar de inte hoppas jag… Tror det kommer bli ett par roliga år men det saknas ju lite saker i livet för tillfället. En flickvän, Ett underbart bra jobb, körkort, bil och en bostad…

Men alltid när jag säger att jag vill ha flickvän får jag frågan: Hur ska hon vara då ?

 

Ja det är inte så svårt:

Målmedveten tjej som vet vad hon vill göra med livet, när de gäller jobb och har sina drömmar. Ingen jävla golddigger alltså..

Hon ska väl ha utssendet med sig, eftersom man kollar ju på det i första hand. Men de är ju personligheten man vill åt, då tänker jag alltid på hur hon är med mig när hon är med sina vänner, Kunna ha en bra relation med hennes vänner på ett mer vuxet sätt eftersom man ska ha mognat till sig.


Självsäker ?

Ja det är ju bra om den är det, men det ska inte synas att hon gillar något på sig själv tycker jag, utan säger jag en sak tar hon åt sig de och diskuterar inte om saken eller säger jag vet, Alltså ha en bra attityd och självsäker för sig själv.


Ålder?

Det var ett jävla tjat, spelar ingen roll ålder längre känner jag, en 94 kan lika gärna var mognare än en 92a liksom så va fan mognad är en sak man tänker på.

Så höga krav har man ju inte. Så som sagt man är singel och sökande vilket jag ogillar, men sånt är livet ;)

 

 

BTW.

Jag vill bara berätta en sak för er som inte har haft ögonen öppna här i KIL då där jag bor ibland. Det är som den där filmen när ett tjejgäng skriver i en bok(elaka saker och så bråkar de och så kommer boken ut i skolan) Men ialf i slutet så kommer det en ung liga liksom och de har vi nu fått i kil, Jävlar vilket gäng, skapligt farliga…

 

Her you go!

 

 

 

Iallfall ha en jävla bra midsommar och ett tips: Hoppa inte stutsmatta!


Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2011-06-24 01:26:19

skapligt pinsam

Postat av: andreas

Publicerad 2011-06-24 01:31:34

Pinsam ? :)

Postat av: issa

Publicerad 2011-06-24 10:28:23

till åldern; age is just a number :)

jätte bra blogg btw! keep up the good work :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela