Rullar fram!

Publicerad 2011-08-25 21:11:38 i Nytt!,

Tja gott folk det är torsdag och ni vill säkert veta vad jag har gjort hela dagen: varit i stan med Marcus och shoppat lite så de blev ett par jeans och en standard keps man kan ha när man hämtar post. Käka och mådde bra helt enkelt!!!

Sen när jag kommer hem ringer min arbetsgivare och ber mig fixa iorning ett event och framför a för han och det viktigaste för mig är ett namn så det kan ni hjälpa mig med.. Det ska va ett cleant namn som man kommer ihåg!



Gott folk är det inte så att man har börjat lyssna på lite äldre musik nu, Liksom när man går in på spotify så söker man på gamla låtar, behöver inte va gyllne tider utan det kan va fronda och jag menar hur bra är inte låten rullar fram egentligen, man bara är hatisk för den är så messig men vet att ass många gillar den men vågar ej erkänna, BTW vrf jag drar upp det är för man saknar gamla tider :/





Keps och brallor nyinköpte:
CHEK IT!

Keps: one off eller va de heter :D

 

Byxor: Local act


Kommentarer

Postat av: a

Publicerad 2011-08-30 20:41:42

berlaq ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela