Moves like jaggar!

Publicerad 2011-08-24 20:13:46 i Nytt!,

Längesen nu, men dags igen..

Ja va ska vi nu hitta på, skolan är slut för min del och jobb är det enda som cirkulerarar i mitt huvud, Visst det är väl bra men jag vill göra något kul kanske dra utomlands i några veckor och bara glida eller ta en bartenderutbildning så man blir lite mer erfaren en de flesta bartnders i denna stan, nej jag vette fan!


Hoppas allt är bra med er mina kära vänner samt fiender.


Livets stora fråga enligt mig, När ska man skaffa barn som kille. Ska man leva livet tills man vlir 25 och bara ligga runt eller ska man bli seriös runt 20 och tänka på alla härliga stunder man kan missa under de 5 åren om man beter sig oseriöst, ja det är FAN frågan, men jag tänker vänta. vänta tills jag känner mig redo samt att jag träffar flickan i mitt liv som är självständing, som har framtidsplaner som gillar att vara med mig samt har lite koll på sitt liv!


Ja hjälp mig lite nu ni som är så jävla duktiga på att kommentera skit, ge mig råd ist för massa idiotiska kommentarer eftersom ni är så avundsjuka, hjälp mig genom livet!!!
Men ialf, jag önskar att jag kommer få 2 tjejer och en kille eftersom killar är jobbigare att ta hand om samt det är roligare att skäma bort en tjej, eller en flicka kanske man ska säga. Aa jag längtar iallafall :)

 

 

Men medans ni tänker på vad fan jag nyss skrev kan ni ju lyssna på Moves like jaggar och du/ni glöm felstavningen ;)

 

 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-08-24 23:09:21

Nej Andreas, söner ska man ha! Fatta när dina döttrar kommer upp i tonåren och drar ut och festar vad orolig du kommer att vara. Bättre med söner som inte lika lätt råkar ut för samma problem, snuskiga gubbar, idioter till killar osv. Fast en dotter med två äldre bröder är ju däremot jäkligt bra ;)

Postat av: Andreas

Publicerad 2011-08-25 00:12:55

Så kan man ju inte tänka, Man måste tänkta långt! Tjejer får lättare jobb flyttar fortare hemifrån och blir bättre än killar helt enkelt :D

Postat av: Anja Kortzon

Publicerad 2011-08-25 21:23:24

Det bästa vore ju att vänta tills du känner att du gjort allt som du vill göra. Spelar roll hur gammal du är. Du kanske känner vid 20 års åldern att du tröttnat på ungdomslivet och hällre vill köpa hus, köra volvo, skaffa hund haha nej men, du kan lika gärna vara 30 och du känner att du ''levt'' färdigt.

Men en sak bara - skaffa barn med någon du känner att du kan leva med resten av livet. För det är det du kommer göra, ha kontakt med mamman resten av livet!

Postat av: Andreas

Publicerad 2011-08-25 21:34:00

True words from a good mother!

Postat av: Anja Kortzon

Publicerad 2011-08-25 21:42:09

tack <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela