Mindfuckad!

Publicerad 2011-09-12 19:58:46 i Nytt!,

Hej igen klockan är 20.00 när som helst vilket inbär idol, jag laddar upp med chips och cola samt lite dipp ;)


Livet är så jäkla svårt ibland, att ta de där valen man inte egentligen borde tagit, som jag.. Jag har tagit sjukt många feldrag, jag som person är inte den jag skulle velat vart från början men man måste ställa sig in i situationen hela tiden och börja om på nytt tänka nytt tänka positivt så till slut vet man att man har en väg att gå något att sträva efter, som till ex ett jobb att ta körkort något i den stilen!!


Men jag måste va stark och finnas för vissa personer som får mig att lee som gör att jag mår bra, men saken är den, längtan till att träffa dessa personer är stark!!


Vet inte vad jag just skrev, det var bara de som var i mitt huvud! tänker inte ens läsa vad jag skrev.. Idol börjar nu ni är änglar som läser min blogg!! take care puss i pannan!


Kommentarer

Postat av: marissa

Publicerad 2011-09-12 20:20:20

Älskar din blogg Andreas :) keep up the good work! Och snygg som en jävel är du! Grrrrr

Postat av: kurdilele <3

Publicerad 2011-09-27 14:03:55

ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig på bloglovin nu:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela