Livslust!

Publicerad 2011-09-11 12:11:32 i Nytt!,

Hej godingar.. Klockan är runt 11 och jag vaknar efter en grymt dålig natt. Inte kunnat sova en blund...


Tjejer detta är till er, Ett litet tips kan man säga och jag vet att 50 % redan gör så här!!

Bar häng, du är en tjej som behöven en drink, cider eller öl.. Du ser en kille i baren som beställer till sig själv, va smart gå och ställ dig brevid dem. De kommer bjuda om du säger något om hans klädstil, ögon eller något liknande då ska du se att han blir lite sugen...
Han frågar vad du vill ha, välj något som är lite tjejigt, en drink eller liknande så det svider lite i plånboken.. Ge killen en kram och sendan gå, Ge killen lite falksa förhoppningar om han drar sig mot dig hela kvällen och är du smart från början, ta en kille du tror du klarar av hela kvällen som inte enbart vill ligga liksom, Ta nån som är lite mogen och har kontroll liksom!!  (håll dig näraa)




Bloggen kommer inte va lika rolig som förr tyvärr eftersom jag inte orkar lägga ner tid osv. Orkar inte med hot som att jag kommer bli död inom några dagar för att jag skrivit ett inlägg som nån stör sig på eller att jag ska få en kniv i magen om jag inte lägger ner bloggen, Inge roligt så jag har valt att skriva om mitt liv ist.

Men nån gång kanske det kommer :)

Idag, Slappar dag en söndag vad ska man göra liksom, Film, cola chips dator osv. Tycker söndagar är lite mysiga ändå, man hinner göra mycke om det är så liksom!


Du är min idol!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela