statspromenad

Publicerad 2011-09-12 17:11:21 i Nytt!,

Hallå!!!

Klockan är nu 17.00 måndag!

Jag mår bra ocvh de hoppas jag ni också gör, Idag har jag varit på stan med lillebror och fan va han håller på! Han är verkligen överallt, inte still en minut, men sen gick jag in till ludde på local act och köpte mig ett par brallor så fick han sätta sig i en fotölj! Skönt kan jag lova!

Som sagt handlade ett par brallor fö 700 typ, jätte sköna bara de töjer ut sig lite :D






Ja nu är är det bara 3 timmar kvar till Idol och måste säga att den där badh eller vad han heter, han är faktiskt riktigt dålig, hans kretik är riktigt usel, men han sitter väl där just för att han är som han är!!!!


Duktig flicka Charlotte, hoppas det går bra för dig!


 

Mer blogginlägg kommer senare kanske!! Vad vill ni höra vad vill ni veta :D

 

 

Hitta dock en bild på datan från studenten! :D

 

 

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2011-09-14 21:58:06

jäkla snygg du är :-)



Jag älskar din blogg, så jävla sköön! ;D

sköt om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela