Sexet är viktigt!

Publicerad 2011-09-13 08:24:08 i Nytt!,

Jävlar va folk skrivrer och vill ha sex inlägg, typ som jag är expert på det! Illa...
Men fine nu får ni som ni vill! Men vette fan vad jag ska skriva!!!

Sex, ålder, sjukdomar?!

När sex är skönast:
Jag tycker"  När man kommer hem från krogen och lägger sig i sängen och man vet vad som gäller, Man är full man vet inte riktigt vad man gör vilket är underbart för man Är lika dåliga (tror jag) Nej men fyllenätter måste jag säga! Eller när man har sex med flickvän! Levande ljus och grymt förspel, Sen slutar det med att det blir lite bad liksom! Det gillas!!


Tjejer som tar det i munnen!
GE FAN I ATT STRULLA MED OSS KILLAR EFTER!!!
som kille kan jag ju tipsa om att köpa halstabletter eller tuggimmi!!
Sen finns det inte ens tjejer som suger, Då tycker jag ni måste göra lite extra i sängen, Ta insiativ och låt killen få ligga och känna på mansrollen.. Det är ju lite som man vill som kille också, (det är som en dans, det är killensom styr)




Ställingar ?
Doggy måste va den skönaste
Personligen gillar man ju att röra på sig, enda träningen jag får när jag väl har sex... Så jag föredrar att styra tjejen, säger som en polare till mig, Man får ta tjejer som datorer i sängen, man får helt enkelt installera dem... Bra sagt tycker jag..




Ja det var ju lite åsikter, och ni vill ju ha mer som vanligt så får spara lite ideer och åsikter till nått annat inlägg, och måste bara tacka men dock förvånad över att så många läser bloggen, ni kanske bara går in och ut men ni går ialf in, det tycker jag är kul!!

En tjej som verkar rutinerad som jag tror fick jag en fråga som löd! här har du den jag tror har vart med om det mesta!

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-13 10:42:25

''Då tycker jag ni måste göra lite extra i sängen, Ta insiativ och låt killen få ligga och känna på mansrollen.. '', altså andreas lägg ner. det låter som att du ser tjejer som ett objekt.

Postat av: Andreas

Publicerad 2011-09-13 13:38:50

Objekt, Nej det ska det verkligen inte låta som! Får jag be om förlåtelse!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-21 21:20:44

Tycker din blogg är kul, men snälla, lär dig skriva ordentligt. Grammatiken är kass!

Postat av: Carro

Publicerad 2012-04-24 01:28:59

Rolig blogg ! Syns på lördag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela