Nu kör vi!

Publicerad 2011-09-05 22:10:59 i Nytt!,

Vill bara börja detta inlägg med att tacka alla som verkligen hjälper mig få igång detta eventet nu som jag ska ha på Glada killingen i Kil då min kära vän PETER SIEPEN kommer, Han är en grym deejay, han spelar hitts som går på radion till vanliga rocklåtar, varit på Peter 3 gånger och jag stå alltid och sjunger med, han är grym så ge detta en chans nu. Det är i lilla kil men jag kan säga er att folket i kil vill se er från stan röra lite på sig, skaka av sig standarden att gå på moments varje fredag för att se en deejay som kanske bara har 2-3 låtar..

Jag vill som sagt att ni rör på er, dra en rejäl förfest ta er till kil och ta den sena nattbussen hem vid 3! Detta kommer bli sjukt, vi har som sagt en hemlighet som jag ej kan gå ut med ännu, inte säkert att det blir något men blir det sjukt bra!

Vi har som sagt bättre priser än vad du någonsin kan hitta på Karlstads gator, Karlstad är bra på sitt men vi är bättre på vårt sätt, vi ger er det ni vill ha, Bra pris på biljett en jävligt rolig kväll samt billigt att handla i våra barer, flaskor som på tap.

GE DET EN CHANS!!!

 

 

 

 

Biljetter säläpper vi nästa vecka kan jag chansa på! Biljettförsäljare kommer jag gå ut med när vi fått biljetterna på bordet!!!!

 

Evenemangets sida: http://www.facebook.com/event.php?eid=252254398141702

Peter siepen: http://siepen.se/

 

 

 

Lite bilder från fotografen Emanuel Hult när peter uppträder på Korriander i Karlstad!

http://www.emanuelhult.com/club-photos/

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela