Napa baby napa!

Publicerad 2011-05-18 01:44:31 i Nytt!,

Ja nu på måndag gäller det självklart är det Napa jag menar, eftersom jag är en bloggare, en amatörbloggare måste jag ju göra något för er i min stad så det blir en jäkla massa bilder samt videoklipp som kommer komma upp här under den veckan, sen kommer jag göra en liten film med allt som hänt där nere. SKANDALER? Nej fan de blir det inge med!!

Ge mig ett sträck:


 

Så ja här är den genomförda listan och man glömmer ju alltid något varje gång så hjälp mig att fylla på!

Skor – sandaler

Kalsonger – strumpor

Kort – långbyxor

Badbyxor – linne

T-shirt – Skjorta

Keps/hat – långtröja

Gummi – Rakhyvel

Sololja – solkräm

Alvedon – ipren

Solglasögon – toapapper

Högtalare – laddare (dator/mobil/kamera)

Vax – parfym (deodorant/rakvatten)

Dator – mobil

Kamera – batterier

Biljetter – pengar

Tvål – schampo (balsam)

Lakan – gånger 3

Headset – tandborste (tandkräm)

Adepter – Internet kablar

Överföringssladdar – extra kontantkort gånger 3

 


 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-18 11:40:11

PASS! Annars blir det svårt att ta sig till napa ;)

Postat av: malinlima

Publicerad 2011-05-18 13:56:42

PASS?

Postat av: Madde.E.B

Publicerad 2011-05-22 18:21:38

glöm nu inte att packa ner pengar, och ta inte me massa kontokort och skit om du inte behöver, tööligt mo du bli av me bagaget :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela