Nu tar det stopp

Publicerad 2011-05-17 23:37:24 i Nytt!,

Livrädd kille här då, kolla någon utlänskbibelläsare som kontaterar att jorden går under klockan 18.00 imorgon men de tror man ju inte på så klart, men tänk om den verkligen gör det.. kanske är värt att slössa alla pengar på något roligt imorgon, nej de är det fan inte värt det för jag åker till NAPA den 23dje och dricker mig redlös full!!


Vi drar ett sträck där:


Så ja, nu till dagen som varit fruktansvärt stekig, bra väder och fan va jag ljuger för fy fan va jag hatar sverige ibland, så därför drog man på en fil istället, fixa till sig lite tacos och njöt av livets stillsamhet för en gång skull. Kolla någon polisfilm som var riktigt bra ska ta reda på vad den heter för den rekommenderar jag starkt..







Kommentarer

Postat av: discount sunglasses

Publicerad 2011-07-23 02:26:14

Nice post.Thank you for taking the time to publish this information very useful!I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela